DroomVrienden Forum

DroomVrienden Chatbox
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Relatie over, Liefde "ineens" gedaan?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Reageren    DroomVrienden Forumindex -> Ontmoet u Zelf - Zielsliefde en relaties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hanz
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

JustMe1980 schreef:
[Bon, beter dan zo: "zaterdag is de eerste dag op weg naar beter tussen ons, wij gaan on beiden goe amuseren!" Smile

Ik begrijp het maar al te goed, maar probeer op te passen dat dingen die je doet "een weg naar" zijn.
Voor hetzelfde geld wilt zij "gewoon" even samen zijn en verder nog niks, maar zie jij alweer het "goed" komen.
Die verwachting of hoop kan verkrampt werken en misschien wel het tegendeel bewerkstelligen.
Maar ik begrijp het wel, moeilijk om bij zoiets zonder verwachting te zijn.
Terug naar boven
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 05:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Namjab schreef:

Ik begrijp het maar al te goed, maar probeer op te passen dat dingen die je doet "een weg naar" zijn.
Voor hetzelfde geld wilt zij "gewoon" even samen zijn en verder nog niks, maar zie jij alweer het "goed" komen.
Die verwachting of hoop kan verkrampt werken en misschien wel het tegendeel bewerkstelligen.
Maar ik begrijp het wel, moeilijk om bij zoiets zonder verwachting te zijn.

Awel, als ze al bijdraait van "beter niet zien" naar "afspreken" is dat voor mij iets om content over te zijn... Slechter kan niet dus beter is een vorm van "goed komen", toch? "Hopen" is menselijk en ja, zoals je zelf al zegt "moeilijk om bij zoiets zonder verwachting te zijn" ...

Zal in elk geval voorzichtig zijn, niets van de laatste maand ophalen, als het gelegen komt iets over de leuke dingen vroeger en hoe zij zich nu stelt op haar werk. Gewoon de aandacht geven die ze de laatste tijd zo weinig kreeg maar zó verdient.

Als je zo lang iemand zo goed kent als partner en er alles mee deelde is de situatie nu gewoon vreemd. Ik weet zeker dat dit ook voor haar geld.
Voor mij is "de weg naar (haar)" op zich al een heel mooi doel...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 09:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben hier niet voor het makkelijke, dus toch maar 's een paar spiegeltjes:

JustMe1980 schreef:
Awel, als ze al bijdraait van "beter niet zien" naar "afspreken" is dat voor mij iets om content over te zijn... Slechter kan niet dus beter is een vorm van "goed komen", toch? "Hopen" is menselijk en ja, zoals je zelf al zegt "moeilijk om bij zoiets zonder verwachting te zijn" ...

Wat is beter? Wat is slechter? Dat kan een mens helemaal niet overzien aangezien hij gebonden is aan de in tijd stukken opgedeelde werkelijkheid. Kan jij weten wat er zou gebeuren als ze nooit meer in je leven zou komen? Misschien vind je wel een liefde waar je nog veel beter bij past en nog veel leuker blijkt te vinden, of misschien bereik je daardoor een toestand van verlichting en wordt je een groot leermeester... Misschien heb je als ziel wel juist gekozen om te leren gelukkig te zijn met jezelf en leer je die les dit leven niet omdat je er alles aan doet om bij haar te blijven.

(vandaar dus mijn opmerking dat er geen verkeerde keuzes zijn, dat wil niet zeggen dat er geen keuzes zijn die rottig voelen)

JustMe1980 schreef:
Zal in elk geval voorzichtig zijn, niets van de laatste maand ophalen, als het gelegen komt iets over de leuke dingen vroeger en hoe zij zich nu stelt op haar werk. Gewoon de aandacht geven die ze de laatste tijd zo weinig kreeg maar zó verdient.

Ik denk niet dat je zoveel controle hebt in wat er gaat gebeuren, maar vind je dit zelf niet een beetje manipulatief? Als er op dat moment namelijk iets in je is waardoor je over de moeilijke dingen van afgelopen maand wil praten dan mag dat er toch gewoon zijn? Of wil je haar een ander voorhouden dan je bent? Van wie wil jij dat ze houdt? Van jou? of van iemand die je speelt te zijn maar niet bent? (erg vermoeiend hoor als je dat altijd vol moet blijven houden)

JustMe1980 schreef:
Als je zo lang iemand zo goed kent als partner en er alles mee deelde is de situatie nu gewoon vreemd. Ik weet zeker dat dit ook voor haar geld.

Het is nogal een aanname te denken dat je iemand kent en daarmee beperkend voor die ander. Op wie raken we verliefd? Meestal op degenen die we nog niet kennen, dus heerlijk toch als de ander elke dag een verrassing voor je is. Laat het dus aan haar wat zij vindt, en laat haar vrij om op elk moment te vinden wat ze op dat moment wil vinden. Ze mag je haten, Ze mag je koesteren, Ze mag je afwijzen, Ze mag je liefhebben... alles mag ze voor jou voelen, dat is Liefde!

JustMe1980 schreef:
Voor mij is "de weg naar (haar)" op zich al een heel mooi doel...

Prima, maar in wiens belang is dat? Is dat in het belang van haar? Is dat wat zij werkelijk nodig heeft? Of is dat wat jij nodig hebt?

Ik denk dat je jezelf nogal schuldig voelt over de situatie die ontstaan is en waardoor je vriendin bij je weggegaan is. Misschien goed om ook eens de wortels in jou zelf op te zoeken. Je bent nu nog heel erg bezig met haar, en hoe je haar weer terug krijgt, maar misschien ook eens tijd om naar jezelf te gaan kijken. Geef jij jezelf wel de liefde en aandacht die jij verdient? Want als jij jezelf niet kan liefhebben, hoe zou een ander dat dan moeten kunnen?

Bovenstaande opmerkingen en vragen lijken misschien alsof ik je het geluk niet gun, maar laat ik hier nog zeggen dat ik je juist alle geluk en liefde van de wereld gun. Mijn opmerkingen zijn juist bedoeld om je te laten komen tot een eerlijke en oprechte liefde tussen jullie beiden, ik geloof namelijk dat die werkelijk kan bestaan (ik ben nog steeds een eeuwige romanticus), maar dat dit wel wat zelfbewustzijn vergt.

Als jij haar niet nodig hebt, en zij jou niet nodig heeft, en jullie blijven dan toch bij elkaar... wat kan het dan anders zijn dan Liefde wat jullie bindt?

Ik wens jullie heel veel Liefde Roos
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

"Als er op dat moment namelijk iets in je is waardoor je over de moeilijke dingen van afgelopen maand wil praten dan mag dat er toch gewoon zijn? Of wil je haar een ander voorhouden dan je bent? Van wie wil jij dat ze houdt? Van jou? of van iemand die je speelt te zijn maar niet bent?"

Neen, zij mag houden van wie ik ben. die waar zij verliefd op werd.
Nu, die lieve zorgzame man die spijt heeft dat hij haar genegeerd heeft in de laatste maand en in de aanloop daarvoor en haar zéér gekwetst heeft daardoor (zal een andere keer eens uitgebreider de 5,5jaar en wat we hebben meegemaakt uitleggen).

"Is dat wat zij werkelijk nodig heeft? Of is dat wat jij nodig hebt?"

Ik mis haar, niet omdat ik wil dat ze hier is maar om wie zij is, hoe moet ik het zeggen? Ik mis haar "verschijning" (?).
Voor mij is zij een deel van mijn en haar dromen die blijkbaar niet of nog niet mogen uitkomen.
Mijn werk is oké en hetgeen dat ik (op de eerste keus na, want de gezondheid laat het niet toe) het werk dat is graag wilde doen, heb een redelijk loon en de hobby's die ik wil. In dat opzicht heb ik wat ik nodig heb, denk ik..

Nu, ik kan mijn oordeel van haar gedachten alleen baseren op wat zij zelf zegt (en dat is natuurlijk een gekleurde interpretatie).
Heb haar vanavond gesproken (telefoon). Op haar nieuw werk (twee dagen de week) is alles goed, ze trekt haar plan. Een relatie ziet zij niet meer zitten, ze heeft geen spijt van onze tijd samen en wilde gewoon (?) weten hoe het met mij was. Ze wil mij niet kwetsen of met mijn voeten spelen, maar wel afspreken. Ze weet ook niet of het beter zou zijn elkaar niet meer te zien (wat btw. praktisch al lastig is). Heb haar gezegd dat we elkaar negeerden is die maand-en-een-beetje toen we nog samen waren en het resultaat toch niet écht geweldig was. Ze gaf mij gelijk en wil me wel regelmatig zien daarom.

Wat is het nu? Houdt ze contact uit medelijden, compassie, zorgzaamheid of is het de liefde? Ze kwetst mij zó ontzettend als ze er niet is én als ze er wel is. Is het dan definitief of kan dat pas als ze onverschillig zou zijn?
Als eeuwige twijfelaar staat mijn hoofd wel op "ontploffen" voor het moment...

Eerlijk gezegd: ik zou nog steeds alles geven om uit deze situatie te geraken en mijn fouten recht te zetten, het lijkt alleen zo nutteloos....
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 09, 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

We zijn naar de cinema geweest.
Onderwerp is onbespreekbaar, resultaat hetzelfde "we zien wel..."

Heb haar gezegd dat ik geen zoen op de wang wilde, dat ik niet gewoon een vriend kan zijn.
Dat ik van haar hou zoals zij is met alle gebreken en keuzes die zij maakt en dat ik altijd van haar zal houden voor wie zij is.
Dat alle problemen omkeerbaar zijn, dat er altijd een weg terug is.
Dat ze niet verder moet afbreken wat er is opgebouwd en de situatie nu gewoon moet laten zoals ze is: rusten.

F. heeft mijn nummer, de sleutels van het huis en ze is welkom te bellen of langs te komen als ze met haar hart kan beslissen dat we verder kunnen.
Ik heb gedaan wat ik kon, ik zal niet bellen, mailen, alles is nu aan haar...
(ik ga mij erg moeten inhouden om niet te contacteren, maar het zou niets uithalen)

Nu is ze nog steeds gewoon "praktisch" en "analytisch" en hoop oprecht dat ze haar hart kan/wil laten spreken, hoe lastig die ook kan zijn als dit niet zou stroken met het "praktisch" (en in dat opzicht weet ik dat ze het daarmee soms heel moeilijk heeft).
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Sterkte... geef je emoties de liefde en aandacht die ze verdienen. Breng de aandacht naar jezelf, in plaats van naar die ander, is mijn boodschap.

Mijn eigen emoties rond dit thema heb ik ooit verwerkt in een clipje, misschien doet het ook wat voor jou:

Listen to your heart

knuffel

(ps: ik heb haar naam even anoniem gemaakt, dat is iets wat we hier op het forum hanteren ten behoeve van de privacy van anderen)
Terug naar boven
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

En zo zijn we op een dag na weer twee weken verder.
Niets gehoord, niets gezien. Alleen via-via in onze branche, want anderen zitten ook met vragen en de meesten vinden de situatie wreed ongemakkelijk.

Nu ja, dat "horen en zien" is dan wel in de letterlijke zin bedoelt want haar vergeten lukt niet. Eergisteren een droom gehad van het soort dat ik zelden heb in de vorm van "echtheid" (de laatste is zeker 16 jaar terug): ik bedoel dan een droom waarvan je op dat moment denkt "ik ben hier, dit is echt". Het rare is dat er niet gesproken (of toch niet letterlijk want er werd wel het ene en ander gezegd) werd, gewoon vasthouden.. er was een 'begrijpen' tussen ons twee.

Nu vraag ik me af hoe dat werkt, wat zoiets betekend.
Puur wetenschappelijk zijn dromen de verwerking van indrukken van de gedane dag in combinatie met info uit je geheugen.
Alleen was dit zó echt, haar geur, stem, het gevoel. Als ik er aan denk beginnen nog spontaan de tranen te lopen...
Is dat een vorm van "wishfull-thinking" of is er dat dan toch die "band tussen twee mensen" die sommigen beschrijven?

@Steven, ik weet het en probeer dat iedere dag, soms met minder goede momenten en soms wat beter.
Alleen hoop ik nog steeds...
Dat ze wat van zich laat horen, dat dit het einde niet zal zijn. En dan moet een mens denken dat je maar in het "hier en nu kan leven" en daarin moet beslissen en niet voor "wat misschien nog komen gaat" (want anders spreek ik tegen wat ik haar duidelijk wilde maken).
Er zijn een aantal praktische en financiële zaken die ze heeft laten rusten tot op heden, wat mij toch hoop op beter geeft; wellicht onterecht..
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 18:57    Onderwerp: gewoon bijna leeg.. Reageren met citaat

Weet niet of ik alles nog veel langer kan trekken.

Heb vandaag al honderd keer serieus overwogen om haar te bellen, weet dat dit veel te vroeg gaat zijn en dat het beter is als zij zou bellen.
Ieder zegt dat ze zeker nog van me houd en ook zal bellen, dat het goed komt.
Het is bijna drie weken na de laatste keer dat ik haar gezien of gehoord heb.
Het sleuren en trekken in de maand daarvoor was niks maar dit ook niet.
Ik weet hoe het is als iemand sterft die je goed kent, ik heb dit al meegemaakt, maar dit doet nog zoveel meer zeer!

Eerlijk gezegd, de gedachte dat als ze niet meer terug komt er voor mij dan beter ook maar niks meer is komt nu regelmatig omhoog.
Ik kan niet anders dan van haar houden, ik heb serieus geprobeerd om haar ook kwalijk te nemen dat we nu in deze situatie zitten,
zelfs geprobeerd haar te haten, maar het lukt niet...
Hoe zere ik ook mijn best doe, kga er aan kapot lijkt het.. waarom?
corina
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 13:44    Onderwerp: Mooie uitspraak! Reageren met citaat

beste Steven, ik wil even reageren op een"uitspraak die je deed.

De heling vind plaats in het licht van het bewustzijn...

sinds kort ben ik mij bewust geworden van een heel belangrijk deel in mijzelf ,wat alleen met ""bewust zijn"" kan gaan helen!

Liefs Corine
Terug naar boven
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Fijn dat het een plekje heeft mogen krijgen in jouw bewustzijn, zonder dat je het misschien doorhad, was dat stukje op zoek naar het licht omdat het wist dat daar de heling plaatsvindt.
Terug naar boven
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 06:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Lieve mensen,

We zijn eruit, er zat een ander tussen...
Compleet met toeval haar daarop betrapt, maar een antwoord!
Een gast uit nota bene een cursus die we als collega's samen organiseren!
Vanaf het begin heb ik gevraagd aan haar: "is het die? heb je daar iets mee?"
Ze heeft tot het einde ontkend, ze ontkend nog..
Liegt ze, spreekt ze de waarheid? Ze heeft nog nooit gelogen...
Zijn auto stond om 21u30 's avonds bij haar ouders thuis en hij was er ook!
Ik weet dat ze het heel moeilijk had, ik geloof erin dat ze veel twijfelde (dit kunnen jullie teruglezen) en hij heeft goed zitten stoken in een relatie.
Hij heeft onze relatie de doodsteek gegeven en zij heeft toegehapt op dat "groen gras aan de andere zijde" toen het even slechter ging.

5,5jaar... kan iemand zó oppervlakkig zijn? Waarom?
Ik zit met het probleem dat ik niet kwaad KAN zijn op haar, waarom?
Ik WEET gewoon dat als zij terug uiteindelijk voor de deur zou staan ik haar binnen zou laten en haar zelf weer terug zou nemen.. Ben ik zwak? Gek?

Niemand snapt het en zij geeft geen antwoorden heeft mij zelfs 2 mnd in het ongewisse en twijfel gelaten, waarom zij ze het niet gewoon? Is dat na zo veel jaar niet het minste dat je kan doen uit respect?
Ik geloof er ook niet in dat die "relatie" die zij nu heeft kans van slagen heeft want die is gebouwd op het kapotmaken van onze relatie ervoor en daar kan nooit , nimmer iets goeds uit komen, daar geloof ik niet in!

Is dit dat ik voel onvoorwaardelijk liefhebben want het doet verdomde veel zeer... Crying or Very sad
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat

JustMe1980 schreef:
Ik weet dat ze het heel moeilijk had, ik geloof erin dat ze veel twijfelde (dit kunnen jullie teruglezen) en hij heeft goed zitten stoken in een relatie. Hij heeft onze relatie de doodsteek gegeven en zij heeft toegehapt op dat "groen gras aan de andere zijde" toen het even slechter ging.

Als er geen brandhout is, zal stoken, geen brand tot gevolg hebben.

Zij had behoefte aan woorden die haar bevestigden dat jullie relatie niet goed was, en omdat ze daaraan behoefte had zal ze die altijd gevonden hebben... al was het maar door bloemblaadjes te plukken "ik blijf wel, ik blijk niet, ik blijf wel, ik blijf niet...." Het is dus niet zo dat die ander je relatie de doodsteek heeft gegeven, je vriendin was enkel op zoek naar bevestiging voor haar gevoel dat jullie relatie niet meer verder kon. Dat ze bevestiging zocht zegt mij dat ze niet zomaar over één nacht ijs wil gaan en die 5,5 jaar zomaar aan de kant schuiven.

Citaat:
Ik zit met het probleem dat ik niet kwaad KAN zijn op haar, waarom? Ik WEET gewoon dat als zij terug uiteindelijk voor de deur zou staan ik haar binnen zou laten en haar zelf weer terug zou nemen.. Ben ik zwak? Gek?

Nee, je bent niet zwak of gek, maar volgens mij wil je niet accepteren dat je wel kwaad op haar bent. Je schrijft KAN met hoofdletters, maar ik denk dat daar MAG had moeten staan met hoofdletters. Je MAG van jezelf niet kwaad op haar zijn, maar je bent het diep van binnen wel. Zo komt het althans op mij over. Zie de emoties die er zijn, ze vragen jouw aandacht.

Citaat:
Niemand snapt het en zij geeft geen antwoorden heeft mij zelfs 2 mnd in het ongewisse en twijfel gelaten, waarom zij ze het niet gewoon? Is dat na zo veel jaar niet het minste dat je kan doen uit respect?

Dit is een betekenis die je zelf verbindt aan haar gedrag. Haar gedrag vertaal jij in dat ze geen respect voor je heeft, dat is jouw keuze om dat er van te maken, maar het zegt niets over de waarheid daarvan. Want grote kans dat ze het niet durfde te zeggen omdat ze bang was dat ze je daarmee nog meer pijn zou doen, of omdat ze zich schaamde, of misschien wel bang was voor je boosheid. Haar redenen zijn ongewis, maar jij maakt er van dat ze je niet respecteert, en dat is niet wat ze tegen je gezegd heeft, dus kan je er ook niet van uit gaan dat dit waar is.

Citaat:
Ik geloof er ook niet in dat die "relatie" die zij nu heeft kans van slagen heeft want die is gebouwd op het kapotmaken van onze relatie ervoor en daar kan nooit , nimmer iets goeds uit komen, daar geloof ik niet in!

Dit is een verhaaltje wat je jezelf vertelt vanuit een wraak gedachte en jezelf gerust stellen. Het legt je aandacht bij haar, en haar nieuwe relatie, terwijl deze bij jou moet liggen en jouw relatieloosheid.

Misschien dat die relatie niets wordt, misschien ook wel, dat kunnen wij nu niet weten, dat zal de toekomst leren. Het doet er niet toe of die relatie slaagt, of mislukt, het gaat er om wat jij nu voelt in deze situatie. Jij voelt je gekwetst, jij voelt je boos, jij voelt je onrespectvol behandeld... en dat heeft allemaal niets met haar te maken, of haar nieuwe vriend, dat heeft allemaal met jou te maken, zoals jij van binnen in elkaar steekt.

Neem je verantwoordelijkheid voor jouw emoties, ze zijn van jou, en van niemand anders.

Citaat:
Is dit dat ik voel onvoorwaardelijk liefhebben want het doet verdomde veel zeer... Crying or Very sad

NEE... dit is geen onvoorwaardelijk liefhebben, want dan zou alles wat ze doet jouw steun krijgen, zelfs als ze verder wil met een ander. Verwacht ook niet dat je onvoorwaardelijk kan liefhebben, probeer eerst maar 's jezelf onvoorwaardelijk lief te hebben...

Liefs en sterkte de komende tijd Roos
Terug naar boven
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Steven schreef:

Nee, je bent niet zwak of gek, maar volgens mij wil je niet accepteren dat je wel kwaad op haar bent. Je schrijft KAN met hoofdletters, maar ik denk dat daar MAG had moeten staan met hoofdletters. Je MAG van jezelf niet kwaad op haar zijn, maar je bent het diep van binnen wel. Zo komt het althans op mij over. Zie de emoties die er zijn, ze vragen jouw aandacht.

Ik ben teleurgesteld in de manier waarop, dat is wat ik voel en dat ligt ver weg van kwaadheid. Daar hoort eerlijk waar "kan" te staan omdat ik al die jaren zielsveel van haar gehouden heb en simpelweg haar nog graag zie en waarom zou je dan voor "kwaad" kiezen? Wat schiet ik daarmee op?

Steven schreef:
.. Dit is een verhaaltje wat je jezelf vertelt vanuit een wraak gedachte en jezelf gerust stellen. Het legt je aandacht bij haar, en haar nieuwe relatie, terwijl deze bij jou moet liggen en jouw relatieloosheid.

Ja, nee, misschien... maar ik denk sowieso dat ze beter verdient. Ik zeg niet dat ik dat ben hè want ben ook niet perfect ander had dit alles wellicht niet voor gekomen.. of wel.. weet niet..

En Steven, mbt. het "brandhout":

"Zoek een stok om te slaan en men zal er altijd ene vinden!" is daar analoog aan zeker?

Nee, ze is welkom bij mij ongeacht haar keuzes, alleen is het haar keuze daar mee te doen wat ze wil..
Dit weet ik, maar een uitgestoken hand niet aanpakken doet zeer..
koraalvlinder
Forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit weet ik, maar een uitgestoken hand niet aanpakken doet zeer..

hey just me , ik citeerde even die zin van je

ja
kan je héél goed begrijpen
dat doet pijn

maar één raad

heb geduld...
jouw deur staat open en blijft open

en op een keer zal zij wel terug binnenkomen....

en waarom ik dit zeg?

omdat ik daarin in geloof

ik heb ook een deur die openstaat voor mijn maatje
een vriendschap van 10 jaar
mijn deur blijft open
ook de liefde blijft
geen oordelen , veroordelen
enkel eens diep naar mijzelf kijken
beseffend waar ik de fout ben in gegaan

de deur openlaten
en vooral geduld hebben
de tijd geven
sommige mensen hebben heel veel tijd nodig

niets kan je forceren
gewoon de tijd geven
" liefde " kent geen tijd....

Roos

caro
Terug naar boven
JustMe1980
Forumlid

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Caro, dikke merci voor jouw reactie!
Het is precies dát wat ik bedoel, wat ik probeer, wil bereiken.
Alleen vecht de pijn een strijd met geduld nu.
Toch heb ik haar beloofd (en vanaf de eerste maal) dat de deur bij mij open blijft..
in afwachting van de dag dat ze binnen zal stappen en haar verhaal komt doen. Die dag zullen er "puzzelstukjes inéén vallen".
Ik zal onderweg leren maar kijk uit naar die dag, ooit...
Berichten van afgelopen:   
Reageren    DroomVrienden Forumindex -> Ontmoet u Zelf - Zielsliefde en relaties Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: