DroomVrienden Forum

DroomVrienden Chatbox
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zielengrafie - Een foto van de Ziel

Reageren    DroomVrienden Forumindex -> Mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 14:06    Onderwerp: Zielengrafie - Een foto van de Ziel Reageren met citaat

Zoals jullie wellicht hier ergens gelezen hebben, heb ik onlangs bij Betsie van den Langenberg een fotoserie laten maken in het kader van zielengrafie. Dit zijn foto's waarbij door vraagstelling en invoeling getracht wordt je ziel te vatten in een kunstzinnig bewerkte foto.

Hieronder twee resultaten van deze sessie:

Meer voorbeelden vind je hier...

Aangezien ook anderen misschien geïnteresseerd zijn in zo'n sessie, heb ik een aanbod pagina gemaakt waar je alle informatie vindt en ook de prijzen. Misschien dat er nog meer mooie zielen op de gevoelige plaat worden vastgelegd:

Ga naar de zielengrafie aanbod pagina...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PW
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow, vooral die 2e vind ik echt mooi!
eenvoud
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeetje wat mooi zeg....
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sabine
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie afbeeldingen! Er spreekt zeer zeker een bepaald gevoel uit. Als ik de afbeeldingen zo bekijk zie ik er zelf een soort zachtheid en vriendelijkheid in, maar ook een bepaalde kracht en waardigheid.
Wel bijzonder, zielengrafie, ik had er nog niet eerder van gehoord. Smile
Ben je zelf ook tevreden met de resultaten? Zie je er jezelf in terug?
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
alicia62
Forumlid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Steven, ik vind het heel bijzonder. Ik vind ook echt dat de foto's een bijzondere uitstraling hebben, iets waar ik niet meteen een woord voor kan vinden. Er zit inderdaad een bijzondere dimensie in die heel indrukwekkend is en totaal verschilt met een gewone foto.
Ik meen ook vele aspecten van jouw karakter/persoonlijkheid/ziel te kunnen zien en daarom is het zo knap gedaan.

Ik denk dat je wel blij bent met dit resultaat!

Liefs Alicia
Terug naar boven
redroses
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

beetje late reactie van me namelijk..
wat vindt ik de eerste afbeelding erg mooi zeg erg krachtig en straalt helemaal iets uit bij je hoor!!!
ik vindt wel zo leuk idee ziel fotografie namelijk.
ik denk zelfs ff nog niet aan toe bent ervoor.
maar wel geweldig als je dit zo ziet en met ons wil delen hoor!!!
redroses

p.s echt iets egyptische tijd krijg telkens gevoel van hoor...
Terug naar boven
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Zo Jan 31, 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Sabine schreef:
Ben je zelf ook tevreden met de resultaten? Zie je er jezelf in terug?

Ik was helemaal verrast met dit resultaat omdat het onzeker was of de eerste fotoserie wel geschikt was en misschien een 2e nodig was. Ik ben hier helemaal blij mee, ook het dubbele, aan de ene kant inderdaad iets hautaine en krachtig en aan de andere kant die zachtheid en diepte. Ze passen beide bij me, zelf vind ik nu na een tijdje de 2e het meest bij me passen, maar dat komt ook omdat ik wat moeite heb met mijn dominante kant (die er wel degelijk in me is).

Ik vond het heel bijzonder om dit te doen, en zeker erg leuk dat het egyptische waarmee ik een binding voel, op één of andere manier herkenbaar is.
Terug naar boven
Mir
Forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 03:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Steven,

hier zit ik dan om 3 uur in de nacht.. Ik heb eerder op de avond deze foto's gezien, en ik vind ze echt prachtig!! Kunstwerkjes alle 2..
Ik ken je verder niet, alleen van de dingen die ik hier gelezen heb, en wat ik zie in de foto's zijn verschillende stukjes van een mooie persoonlijkheid, prachtig vastgelegd.

Dat is nou ook precies de reden dat ik hier om deze tijd zit.. Persoonlijkheid.. geen ziel.. Toen ik de naam van dit project zag "zielengrafie" moest ik denken aan de ontmoeting die ik met mijn ziel heb gehad vorige week.. Ik ben daarna mijn ervaring op gaan schrijven en lag voor de zoveelste keer veel te laat in bed.. Nu lig ik dus al bijna 2 uur te draaien en kan niet slapen.. Ik blijf hier maar aan denken.. Iets in mij wil per se dat ik nu achter de computer kruip om hierop te reageren.. Zucht.. Het deel van mij dat wil slapen zou nu met alle liefde het deel van mij dat wil dat ik hier zit een klap met een rubber hamer willen geven.. want over 4 uur gaat de wekker weer, maar goed Razz ..
Waar het dus denk ik om gaat is dat ik mijn ziel heb hervonden, en de naam van dit project helemaal niet kan rijmen met mijn ervaring, namelijk onvoorwaardelijke liefde.. Hoe kun je nou onvoorwaardelijk liefde vastleggen op een foto?
Ik heb geen idee waarom ik dit nou zo per se wil neerzetten, waarom het niet genoeg is om gewoon mijn eigen ervaring te hebben maar ik heb sterk het vermoeden dat ik de hele nacht geen oog dicht doe als ik dit niet doe..

Ik ga zometeen mijn ervaring met mijn ziel plaatsen in het toppic over zielenrelaties(?).. Misschien dat ik dan nog even kan slapen..

Goede nacht,

Liefs Mirjam
Terug naar boven
Devilish
Forumlid

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Steven = Soulman......

Hele karakteristieke foto.....
Hobbyfotografe
Forumlid

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 08:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Steven ik heb genoten van je uitleg en vind het echt onwijs mooi.
Ooit wil ik ook iets dergelijks laten doen....zielefotografie(of tekening) of misschien mn beschermengel opnieuw laten tekenen maar nu uitgebreider.

Liefs Jessica

ps. er is een vraag die mij al langer bezighoudt...ik zie nml wel eens dat ze jou Coz noemen en vraag me af wat dit inhoudt? Embarassed
Terug naar boven
Steven
Admin

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2010 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Hobbyfotografe schreef:
ps. er is een vraag die mij al langer bezighoudt...ik zie nml wel eens dat ze jou Coz noemen en vraag me af wat dit inhoudt? Embarassed

Tot voor kort hanteerde ik hier niet mijn eigen naam maar nickname CoZ. Hieronder de beschrijving van die naam:

CoZ is de afkorting voor Child of Zion, hetgeen voor mij het volgende betekent:

* In de film The Matrix is sprake van mensen die geboren zijn in de werkelijkheid, deze mensen worden aangeduid als een "child of zion". Voor mij staat deze naam symbool voor mijn streven om de illusie van mijn werkelijkheid door te prikken en werkelijk te zien wat is.
Of zoals in het evangelie van Thomas door Jezus gezegd wordt: "Het koninkrijk is uitgespreid over de aarde, maar de mensen zien het niet."

* Daarnaast is de afkorting CoZ in het engels een verbastering van because (ned. omdat). Heel vaak vragen we ons in het leven af waarom dingen zo gaan als ze gaan, terwijl het antwoord daarop vaak enkel "omdat" is.
Terug naar boven
koraalvlinder
Forumlid

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

amai

prachtige foto's

heel erg geslaagd

en weet je steef

ze passen bij je
ze horen bij je
dat ben jij

aan de ene kant het stoere
maar o die zo zacht blik in die ogen van je

knuffel van mij

vraagje
heb je daarvoor moeten poseren of kan je ook een foto van je zelf opsturen zonder te moeten poseren?

caro
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Reageren    DroomVrienden Forumindex -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: